Het laatste dagje

2 mei 2018 - Tel Aviv, Israël

Vandaag zijn we na het inpakken en inladen van onze koffers, op reis gegaan richting het vliegveld. Maar eerst hebben we nog een tussenstop gemaakt in Nazareth.

Hier hebben we twee kerkjes bezocht. De eerste was de Gabriëlkerk, waar mogelijk de engel Gabriël aan Maria verschenen is om te verkondigen dat zij in verwachting was van een kindje. De tweede kerk was de Jozefkerk, hier was een oud doopfond te zien. Daarna zijn we voor het laatste door onze chauffeur Achmed afgezet op het vliegveld en hebben we afscheid genomen van onze leuke gids Cassandra.

In de bus hebben we een mooi afscheidslied gezongen op de wijs van het Hatikva, het Israëlische volkslied. En hebben we een kadootje overhandigd, een mooi Zeeuws bakblik met lekkere Zeeuwse recepten! Zo kunnen ze nog een beetje aan ons denken 😜

Al met al was het een hele indrukwekkende reis, en hebben we veel gezien en genoten. Nu nog een aantal uurtjes het vliegtuig in, en dan de korte broeken en t-shirts omruilen voor lange broeken en truien. 🙃

Bedankt voor alle leuke reacties op de blogs! We hopen dat jullie het leuk vonden om er zo ook een beetje bij te zien.

Shalom!

1. Jolien:
    2 mei 2018
    Goede reis! Heel leuk om jullie zo te volgen.
  2. Frank en Albertien:
    2 mei 2018
    Prachtige en enthousiaste reisverslagen! Bedankt dat we op deze wijze mochten meegenieten van jullie bijzondere reiservaring.
  3. Esther Duerink:
    2 mei 2018
    Wat een bijzondere mooie reis hebben jullie beleefd! Leuke verslagjes, foto's en filmjes. Goede reis naar t Axelse!
  4. Jaap:
    2 mei 2018
    Dank jullie wel voor de prachtige reisverslagen dag aan dag ,zeker hebben wij genoten van jullie en het mooie Israel.
    een heel fijne terug reis ,met een hart vol mooie herinneringen.
    nussie-a tovva
    goede reis